Betalen, verzending en retourneren

Versturen

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHLPacks, PostNL, UPS of een Fietskoerier. Over het algemeen zal de verzending binnen 1 - 2 werkdagen (behalve in december) tussen 9:00 en 22:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Mits mogelijk versturen wij uw bestelling als brievenbus pakketje, waardoor het door de brievenbus past en u hiervoor niet thuis hoeft te zijn. Zodra wij uw bestelling hebben verzonden ontvangt u een mail met hierin een code om uw pakketje te traceren.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. 

Betalen

U kun uw bestelling veilig en op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Google Pay
  • Apple Pay

Retourneren 

Onze producten zijn verpakt in een verzenddoos met verzegeling. Indien deze verzegeling verbroken is, kan het product om hygiënische redenen niet retour gestuurd worden. Wij willen echter graag met je tot een passende oplossing komen, mocht je niet tevreden zijn met onze producten.

Indien de verzegeling niet verbroken is heeft u het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 5,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@nonasties.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.